0 of 10 հարցերը completed
հարցերը:
You have already completed the հարցաշարը before. Hence you can not start it again.
հարցաշարը is loading…
You must sign in or sign up to start the հարցաշարը.
You must first complete the following:
10-ից 0 պատասխանները ճիշտ են։
Ձեր ժամանակը:
Time has elapsed
Ճիշտ են 0 պատասխանները՝ 0-ից։ (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Ըստ Ջեյմս Գրունիգի եւ Թոդ Հանթի՝ ինչպիսի զարգացում է ապրել PR-ը։ Դասավորել ճիշտ հերթականությամբ։
1․ Երկկողմանի անհամաչափ, այստեղ չնայած արդեն հետադարձ կապը կարեւորվում է, բայց այն դեռեւս հավասարակշռված չէ, տեղեկատվությունը փոխանցողը գերիշխող է,
2․ Մեդիա գործակալություններ. միակողմանի հաղորդակցություն, այս մոդելի հիմքում հենց քարոզչությունն է ընկած, «ամբողջական ճշմարտությունը կարեւոր չէ»,
3․ Հանրային տեղեկատվություն, միակողմանի հաղորդակցություն, տեղեկատվության տարածում, «ճշմարտությունը կարեւոր է»,
4․ Երկկողմանի համաչափ. սա արդեն հիմնված է փոխադարձ ըմբռնման, հասկացվածության վրա։
Հաղորդակցության նպատակները ի՞նչ հիմնական խմբերի են բաժանվում․ թվարկել՝ ըստ հերթականության։
Հաղորդակցության ռազմավարություն և արշավներ մշակելիս ո՞րն է առաջին փուլը։
Մամուլի հաղորդագրությունների ո՞ր ձևաչափին է հատուկ այս կառուցվածքը․
Ո՞ր տարբերակում է Բենուայի Իմիջի վերականգնման մոդելի 5 փուլերի ճիշտ հերթականությունը․
Ո՞ր տարբերակն է լավագույնս բնութագրում առաջնային և երկրորդային թիրախ լսարանները։
Ո՞ր տարբերակում է ձևակերպված արժեքահեն ուղերձների բաղադիչների ճիշտ հերթականությունը։
Ընտրեք բոլոր այն մտածողության կաղապարները, որոնք ցանկալի է խթանել մարդու իրավունքները և սոցիալական խնդիրների մասին խոսելիս։
Ի՞նչ է հանրային արշավը։
Նշվածներից որո՞նք են աջակիցների ներգրավման կարևոր գործոններ